نوشته شده توسط : مطلب پروژه
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
امروزه موتورهای القایی به دلیل سادگی قابلیت اطمینان و هزینه پایین بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. کنترل موتورهای القایی را می‌توان در دو گروه طبقه بندی کرد: کنترل اسکالر و کنترل برداری. کنترل اسکالر مبتنی‌ بر معادلات موتور در حالت ماندگار بوده و تنها اندازه و فرکانس ولتاژ، جریان و شار پیوندی قابل کنترل هستند. بنابراین کنترل اسکالر موتورهای القایی تأثیری بر بردارهای فضایی در حالت گذرا ندارد.از طرف دیگر، در کنترل برداری که مبتنی‌ بر روابطی است که در حالت دینامیکی نیز صادقند، نه تنها اندازه و فرکانس، بلکه موقعیت بردار فضایی ولتاژ، جریان و یا شار نیز قابل کنترل هستند. بنابراین کنترل برداری موقعیت و اندازهی بردار فضای ولتاژ و یا جریان و شار را در هر حالتی کنترل می‌کند و رفتار دینامیکی و حالت پایدار موتور را بهبود می‌بخشد. معروفترین نوع کنترل برداری، کنترل در راستای‌ میدان می‌باشد که عموماً به کنترل برداری معروف شده است و عملکرد مناسبی برای موتور القایی فراهم می‌کند. در این روش معادلات موتور به قاب مرجع سنکرون با شار روتور انتقال می‌یابند، این قاب مرجع قاب میدان نامید می
شود. در قاب میدان (در حالتی که میزان شار روتور ثابت است) یک رابطهی خطی‌ بین متغیرهای کنترلی و گشتاور الکترومغناطیسی برقرار است. علاوه بر این مانند موتور DCبا تحریک جداگانه مقدار مرجع برای شار در محدوده سرعتهای بالا و تضعیف شار کاهش می یابد تا ولتاژ استاتور را ثابت نگاه دارد. تحلیل معادلات موتور در قاب مرجع جدید، مانند تحلیل موتور  DC با تحریک جداگانه و تولید گشتاور در موتور نیز به همین صورت توجیه خواهد شد. از لحاظه تئوری از قابهای مرجع دیگر نیز برای تحلیل معادلات موتور می‌توان استفاده کرد که منجر به روشهای تحلیل و آنالیز متفاوت خواهد شد.

در دهه ی ۱۹۸۰ در حالی که گرایش به سمت گسترش و استاندردسازی مبانی کنترل برداری در راستای میدان بود، تئوری های جدیدی مطرح شد که به کلی‌ انتقال معادلات موتور به قاب مرجع جدید و تحلیل آنها در مرجع جدید را منتفی می دانست. در این روش جدید کنترل هیسترزیس جایگزین کنترل جداگانه متغیرهای حالت موتور شده بود. روش کنترلی ارائه شده به خوبی‌ با عملکرد روشن و یا خاموش اینورترهای قدرت سازگار بود. این روش کنترلی عموماً به کنترلِ مستقیم گشتاور معروف است . از سال ۱۹۸۵ تا کنون مطالعات بسیاری در جهت بهبود و ارتقای این روش انجام شده است. در روش استاندارد کنترل برداری در راستی‌ شار میدان (FOC)، مولفهی جریان isq به عنوان کنترل کنندهی مقدار گشتاور الکترومغناطیسی موتور استفاده می‌‌شود. در حالتی که شار روتور ثابت است، این مولفه از جریان مستقیماً مقدار گشتاور را بر طبقه معادله ی زیر کنترل می‌کند.

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های برق و پایان نامه برق توسط دانشجویان دانشگاه های تهران پذیرفته می شود.

انجام پروژه های برق قدرت

انجام پروژه های کنترل

انجام پایان نامه برق قدرت

انجام پایان نامه کنترل

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه
با تغییر مشخصات روتور موتورهای القایی می‌توان منحنی‌های گشتاور- سرعت بسیار متنوعی به وجود آورد. برای کمک به صنایع در انتخاب موتور مناسب برای کاربردهای مختلف در گستره چند اسب بخار، NEMA  در ایالت متحده و IEC در اروپا یک دسته طرح استاندارد با منحنی‌های گشتاور- سرعت متفاوت تعریف کرده است. این طرحهای استاندارد را کلاسهای طراحی می‌نامند و هر موتور را تحت یک نام طرح کلاس X می‌خوانند. ویژگیهای هر کلاس استاندارد در زیر بیان شده است.

طرح کلاس  .Aموتورهای طرح کلاس A موتورهای استاندارد هستند که گشتاور راه‌اندازی عادی، جریان راه‌اندازی معمولی و لغزش کم دارند. لغزش موتورهای طرح کلاس A باید در بار کامل کمتر از 5 درصد و کمتر از یک موتور کلاس B با همان مقادیر نامی باشد. گشتاور ماکزیمم 200 تا 300 درصد گشتاور بار کامل است و در لغزشهای پایین (کمتر از 20درصد) رخ می‌دهد. گشتاور راه‌اندازی این طرح برای موتورهای بزرگتر حداقل برابر گشتاور نامی، و برای موتور کوچکتر 200 درصد گشتاور نامی و یا بیشتر است. مشکل اساسی این طرح جریان هجومی بزرگ آن در هنگام راه‌اندازی است. جریان راه‌اندازی نوعاً 500 تا 800 درصد جریان نامی است. در موتورهای بزرگ از hp 5/7 باید به گونه‌ای ولتاژ راه‌اندازی کاهش یابد تا هنگام راه‌اندازی برای سیستم قدرت تغذیه کننده موتور مساله افت ولتاژ شدید پیش نیاید. در گذشته طرحهای کلاس A طرح استاندارد بسیاری از کاربردهای کمتر از hp 5/7 و بزرگتر از hp 200 بود، ولی در سالهای اخیر موتورهای کلاس B به طور وسیع جانشین را گرفته‌اند. کاربردهای نوعی این موتورها عبارت‌اند از پنکه‌ها، دمنده‌ها، پمپها، ماشینهای تراش و دیگر ماشینهای افزار.

طرح کلاس B. موتورهای طرح کلاس B گشتاور راه‌اندازی عادی، جریان راه‌اندازی کم و لغزش کم دارند. گشتاور راه‌اندازی این موتورها حدود گشتاور راه‌اندازی موتورهای کلاس A است، ولی با جریانی که حدود 25 درصد کمتر است. گشتاور ماکزیمم بزرگتر یا برابر 200 درصد گشتاور بار نامی است، ولی از گشتاور ماکزیمم موتورهای القایی کلاس A، به خاطر افزایش راکتانس روتور، کوچکتر است. لغزش روتور در بار کامل همچنان کم است (کمتراز 5درصد). کاربردهای این موتورها همان کاربردهای موتورهای کلاس A است. ولی در این کاربردها طرح کلاس B به خاطر جریان راه‌اندازی کوچکتری که دارد مرجع است. در کاربردهای جدید موتورهای کلاس B در اکثر موارد جانشین موتورهای کلاس A شده‌اند.

طرح کلاس C . موتورهای طرح کلاس C گشتاور راه‌اندازی بزرگی دارند، جریان راه‌اندازی‌شان کوچک و لغزش‌شان در بار کامل کم (کمتر از 5 درصد) است. گشتاور ماکزیمم کمی از گشتاور ماکزیمم موتورهای کلاس A کوچکتر است، حال آن که گشتاور راه‌اندازی تا 250 درصد گشتاور بار کامل می‌رسد. این موتورها با روتورهای دو قفسی ساخته می‌شوند، بنابراین از موتورهای کلاس  Aو کلاس B گرانترند. اینها برای بارهایی که گشتاور راه‌اندازی بزرگی می‌خواهند، مثل پمپهای تحت بار، کمپرسورها ونقاله‌ها به کار می‌رود.

طرح کلاس D . موتورهای طرح کلاس D گشتاور راه‌اندازی بسیار بزرگی دارند.(275درصد گشتاور نامی یا بیشتر)، جریان راه‌اندازی‌شان کم است ولی در بار کامل لغزش بزرگی دارند. اینها اساساً همان موتورهای القایی کلاس A هستند، ولی میله‌های روتور آنها کوچکتر و از ماده‌ای با مقاومت ویژه بزرگتر ساخته شده است. مقاومت بزرگ روتور باعث می‌شود که گشتاور ماکزیمم در سرعت‌های بسیار پایین رخ دهد. حتی می‌توان کاری کرد که گشتاور ماکزیمم در سرعت صفر (لغزش 100درصد) رخ دهد. لغزش بار کامل این موتورها به خاطر مقاومت بزرگ روتور خیلی بزرگ است، این لغزش نوعاً 7 تا 11 درصد است، ولی می‌توان تا 17 درصد یا بیشتر نیز برسد. این موتورها برای کاربردهایی استفاده می‌شوند که در آنها بارهای با لختی بسیار زیاد باید شتاب پیدا کنند، مثلاً چرخ طیارهای بزرگی که در ماشینهای منگنه و برش به کار می‌روند. در چنین کاربردهایی این موتورها یک چرخ طیار بزرگ را به تدریج شتاب داده به سرعت نامی می‌رسانند، پس از آن چرخ طیار منگنه را راه می‌اندازد. پس از یک عمل منگنه، باز موتور چرخ طیار را برای عمل بعدی شتاب می‌دهد و این شتاب دادن نسبتاً زمانی مدید طول می‌کشد.

  NEMA علاوه بر این چهار کلاس، پیش تر طرحهای کلاس E و F را نیز به رسمیت می‌شناخت، اینها موتورهای القایی با راه‌اندازی نرم خوانده می‌شدند. وجه ممیزه این طرحها داشتن جریان راه‌اندازی بسیار کم بود و در جاهایی به کار میرفتند که گشتاور راه‌اندازی کوچکی لازم بود، ولی جریان راه‌اندازی بزرگ مشکل می‌آفرید. این طرح ها دیگر منسوخ شده‌اند.

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

سایتآمادگی انجام پروژه های مهندسی برق قدرت و کنترل و شبیه سازی های شما را دارد. پروژه های شما توسط مجموعه ای از دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه های تهران در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

شبیه سازی با متلب (MATLAB)

شبیه سازی با PSCAD

شبیه سازی با DigSilent

شبیه سازی با ATP-EMTP

شبیه سازی با PSPICE

شبیه سازی با ORCAD

شبیه سازی با

 

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 6 , ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276)

     پردازش سیگنال های دیجیتال به صورت شبیه سازی وکدنویسی درمتلب مطابق باکتب سیگنال سیستم ومخابرات رشته ی برق

2)     پردازش سیگنال به صورت شبیه سازی وکدنویسی درمتلب

3)     طراحی سیستم های کنترلی به صورت شبیه سازی وکدنویسی درمتلب متناسب باکتب کنترل خطی وغیرخطی

4)     کدنویسی وشبیه سازی تمام مباحث ریاضی متناسب بادروس ریاضیات 1و2وریاضیات مهندسی ومعادلات دیفرانسیل

5)     هم چنین تدریس خصوصی وعمومی به صورت حضوری ومجازی دروس قسمت 4 هم انجام میشود (ساعتی 30هزارتومان همراه باحل مسائل)

6)      شبیه سازی مدارات الکتریکی والکترونیکی (فرکانس پایین)درمتلب ونرم افزارهای spice  و proteous

7)     شبیه سازی مدارات الکتریکی والکترونیکی (فرکانس بالا)درمتلب ونرم افزارهای ADS و GENESYS (متناسب بادروس ماکروویو و مدارات فرکانس بالای RFو RFID)

8)     کدنویسی وشبیه سازی سیستم های فازی وتصمیم گیری فازی وخبره فازی ومدیریتی فازی وتوزیعی فازی متناسب بادروس رشته های مدیریت وصنایع ومکانیک درمتلب

9)     کدنوییسی سیستم های راداری واصول راداردرمتلب وشبیه سازی RCS اهداف درنرم افزار CST

10) شبیه سازی مدارات کنترلی درمتلب

11) شبیه سازی وطراحی سی

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276

وب معنایی (Semantic web)
فروکاهی داده ها یا(Data Reduction)
کاوش مفهوم (Concept Mining)
کاوش متن (Text Mining)
ماشین ترجمه
پردازش تصویر(Image Processing)
پردازش تصویر رقمی(Digital Image Processing)
تشخیص پلاک خودرو(Car Plate Recognition)
شناسایی خط (Handwriting Recognition)
شناسایی صورت (Face Recognition)
تشخیص صورت (Face Detection)
شناصایی صدا (Speech Recognition)
پردازش صدا و گفتار
(Sound Processing & Speech Processing)
شناسایی گفتار ( Speech Recognition)
بهسازی گفتار(Speech Enhancement)
تشخیص گوینده(Speaker Identification)
پردازش سیگنال دیجیتال
Digital Signal Processing & Stochastic Signal Processing
تبدیل متن به گفتار(Text to Speech Conversion)
سنجش از دور (Remote Sensing)
عامل های هوشمند
عاملهای سیار Mobile Agent
پردازش نمادی(Symbolic Computing)
مهندسی دانش (Knowledge Engineering)
هوش مصنوعی توزیع شده(Distributed Artificial Intelligence)
سیستم های خبره (Expert Systems)
یادگیری ماشینی(Machine learning )
یادگیری تقویتی(Reinforcement Learning)
بینایی ماشین(Machine vision)
تشخیص الگو(Pattern Recognition)
اتوماتای یادگیری(Learning Automata)
بات های هوشمند تحت وب
کاربرد هوش مصنوعی در بازی ها
زبان های برنامه نویسی لیسپ و پرولوگ
نرم افزار MATLAB
سیستم های خبره (Expert Systems)
پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing)
ربوکاپ
شبیه ساز امداد (Rescue Simulation)
شبیه ساز فوتبال دوبعدی (Soccer2D Simulation)
شبیه ساز فوتیال سه بعدی (Soccer3D Simulation)
روبات های مجازی (Virtual Robots)

بیومتریک

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پایان نامه و پروژه های مهندسی و دانشگاهی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB)و پایتون Paython - مدلسازی و بهینه سازی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی و الگوریتم ژنتیک. انجام پروژه های پردازش تصویر. مدلسازی، شبیه سازی و بهینه سازی فرآیندهای مهندسی

 

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276

مطلب

آموزش MATLAB
آموزش برنامه نویسی متلب
آموزش برنامه نویسی مطلب
آموزش برنامه نویسی MATLAB
آموزش پیشرفته متلب
آموزش پیشرفته مطلب
آموزش پیشرفته MATLAB
آموزش برنامه نویسی پیشرفته متلب
آموزش برنامه نویسی پیشرفته مطلب
آموزش برنامه نویسی پیشرفته MATLAB
هوش مصنوعی در متلب
هوش مصنوعی در مطلب
هوش مصنوعی در MATLAB
الگوریتم ژنتیک در متلب
الگوریتم ژنتیک در مطلب
الگوریتم ژنتیک در MATLAB
بهینه سازی در متلب
بهینه سازی در مطلب
بهینه سازی در MATLAB
شبکه عصبی در متلب
شبکه عصبی در مطلب
شبکه عصبی در MATLAB
آموزش سیمیولینک
آموزش سیمولینک
آموزش Simulink
GA
Genetic Algorithm
الگوریتم ژنتیک
Ant Algorithm
الگوریتم مورچه ها
ACO
Ant Colony Optimization
بهینه سازی کلونی مورچه ها
Ant System
سیستم مورچه ها
MMAS
Max-Min Ant System
سیستم مورچه ها کمینه بیشینه
EA
Evolutionary Algorithm
الگوریتم تکاملی
PSO
Particle Swarm Optimization
بهینه سازی گروه ذرات
بهینه سازی ازدحام ذرات
الگوریتم پرندگان
RL
Reinforcement Learning
یادگیری تقویتی
ANN
Artificial Neaural Networks
شبکه عصبی
شبکه های عصبی مصنوعی
AI
Artificial Intelligence
هوش مصنوعی
Computational Intelligence
هوش محاسباتی
Multi-agent Systems
سیستمهای چند عاملی
Fuzzy Systems
سیستمهای فازی
FLC
Fuzzy Logic Control
کنترل منطق فازی
Fuzzy Logic
منطق فازی
Fuzzy Control
کنترل فازی
FIS
Fuzzy Inference System
سیستم استنتاج فازی
ANFIS
Adaptive Neural Fuzzy Inference System
سیستم استنتاج تطبیقی فازی عصبی
NSGA
Non-dominated Sorting Genetic Algorithm
الگوریتم ژنتیک چند هدفی
بهینه سازی چند هدفی
الگوریتم ژنتیک مرتب سازی نامغلوب
PSEA
Pareto Strength Evolutionary Algorithm
الگوریتم تکاملی چند هدفی
جبهه پارتو
Swarm Intelligence
هوش جمعی
هوش ازدحامی
AIS
Artificial Immune Systems
سیستم ایمنی مصنوعی
Linear Programming
LinProg
برنامه ریزی خطی
لینپروگ
لین-پروگ
TSP
Traveling Salesman Problem
مسأله فروشنده دوره گرد
Job-Shop Scheduling
Scheduling Problem
مسأله برنامه ریزی زمانی
مسأله زمانبندی

مسأله زمان بندی

 

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276

در این مجموعه شبیه سازی های کتاب  تئوری جامع ماشین های الکتریکی کراوز (کراوس) در نرم افزار متلب آمده است.

 

انجام ، پیاده سازی و شبیه سازی مقالات رشته مهندسی برق قدرت با نرم افزار متلب و در محیط سیمولینک

شبیه سازی توربین (ژنراتور) آبی و بخار در نزم افزار متلب و در محیط سیمولینک

شبیه سازی موتور هیسترزیس در سیمولینک متلب

شبیه سازی موتور القایی سه فاز با راه انداز مقاومتی

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ring ,Histogram
Adding noise and Denoising
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
پردازش تصویر در متلب Matlab
واترمارکینگ به روش DCT,DWT,LSB
پردازش پلاک خودرو
تشخیص پلاک خودرو
انجام عملیات نویز و حذف نویز compertion-JPG و فیلتر کردن و بالایردن وضوح تصاویر و ...
جداسازی تصاویر بر اساس اشکال هندسی
جداسازی تصاویر بر اساس رنگها
پردازش اثر انگشت
پردازش صورت

azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276

شبیه سازی سیستم های مخابراتی:
DTMF Generation and decoding
analog Modulation and recognition
FM - AM - DSB -SSB
Digital Modulation and Demodulation
-FSK-QAM-PSK- QPSK

شبیه سازی سیستم تلفن تن
تشخیص نوع مدولاسیون آنالوگ همراه با پیاده سازی مقاله ای مرتبط


شبیه سازی سیستم های مخابراتی پیشرفته:
Radar system
Pulse Radar
CW Radar
Doppler Radar
FM-CW Radar
Satellite system
OFDM Channel Estimate- BER and SNR


طراحی فیلترهای آنالوگ و دیجیتال:
IIR Filter Design
FIR Filter Design
Filter bank
HDL code Generate whit test bench
Equlizer Design



طراحی سیستمهای کنترلی:
( ....Stability & PID Controller)


Capture کردن Data از طریق پورت Com


امکان ارائه پروژه در محیط گرافیکی(GUI) وجود دارد.


برگزاری دوره های عمومی و تخصصی Matlab به صورت خصوصی:
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
09367292276
azsoft.ir
09367292276
دوره عمومی نرم افزار Matlab

این دوره میتواند شامل موارد زیر باشد:
-آشنایی با امکانات نرم افزار Matlab
-نحوه دسترسی به Function های مناسب در Matlab
-اصول برنامه نویسی در Matlab
-انجام محاسبات ریاضی ، ماتریسی ، رسم نمودارهای مختلف.....
-آشنایی با برنامه نویسی ویژال(GUI) در Matlab
-



:: موضوعات مرتبط: کنترل فازی 5 , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1395 | نظرات ()